Friday, April 2, 2010

bajs mikles här som min vän kallar mig nu mera. fortsätte med städ moodet och gick över till farfar och torkade damm och städade kylskåp m.m. super! de som va mindre super va att ja föll i ett dik när ja sku rescue min puppy. fan. trodde hon skulle bli överkörd och sprang som en galning från terassen till vägen, ja nästan till vägen. va ju ett dik före, ja va helt klart säker på att mina (korta) ben skulle orka över men ena foten hamnade 2 meter ner i diket. störtade upp tog tag i hunden och svor. som tur hade ja på mig mammas skor och inte mina egna. haha. tog av mig skon och ena socken och gick barfota hem. svor lite mer. men skrattade mest inombords. livet e kul på landet!

3 comments:

  1. HAHAHA! skadeglädjen e den bästa! bajs-dikes-mikles!

    ReplyDelete
  2. roligast va att just före ja sku hopp över dike tänkt ja nä, ett steg till så ja säkert kmr över, men nähe...

    ReplyDelete