Thursday, April 1, 2010

family

har ätit god middag och druckit ett glas vin med kära familje medlemmar. mamma pappa farfar. farfar han e nog toppen han. verkligen den bästa. ja tror farfar vet exakt hur mycket ja älskar honom. det hoppas ja att han gör. senast ja va i finland och skulle ner tillbaka till spanien skrev ja ett old school brev åt farfar, kanske ja ska göra det den här gången också. ja har verkligen alltid uppskattat mina far och morföräldrar. mommo ringde nyss åt mig och vi skrattade och pratade en lång stund i telefon.. igår kväll tänkte ja mycket på min farmor och morfar, fast på dem tänker ja alla dagar. det finns nog inte ord till att beskriva hur mycket ja saknar dem. morfar som går runt och ler med händerna bakom ryggen och tuggar på sisu. och farmor som väntar glatt vid trappan hem. som kramar om mig varmt som hon kramade om mig än den sista dagen. ja älskar er så mycket och är så tacksam för den tid vi hade tillsammans. saknaden är oerhört stor.

No comments:

Post a Comment