Thursday, June 17, 2010

Kön: Kvinna
Bor: I Riviera Mijas Costa, Spanien.
Bor ihop med partner: Ja

Vem är bäst på tekniska saker i ditt förhållande?
Hmm, vill säga att jag är, jo, det är nog jag!

Vem är bäst på matlagning?
Lätt, Gerard!

Vem lagar vardagsmaten?
Båda två, beror vem som kommer hem från jobb tidigare, och har lust.

Vem lagar lyxmaten?
Om det ska ätas lyx hemma är det klart Gerard som lagar den maten, men vi äter rätt ofta ute.

Vem städar?
Jag plockar undan saker städar vessor, dammar men Gerard är rätt bra med dammsugaren och moppen!

Vem sköter avloppet?
Inte jag iaf, jag hoppas Gerard tagit hand om det, haha.

Vem är bäst med bygg?
Hmm.. Om det ska byggas så är det väl Gerard som bygger men ja tror endå att ja är bättre! det brukar va han som börjar projektet och jag som tar över för ja vill göra själv! :D

Vem är mest mån om att inreda?
Jag.

Vem har mest kläder?
Jag. Fast har stor del kvar i Finland så mest här i Spanien blir Gerard.

Vem tjänar mest?
Gerard.

Vem vill oftast mysa?
Vi tycker båda två om att mysa.

Vem ringer mest?
Han.

Vem SMS:ar mest?
Varken han eller jag.

Vem festar mest?
Vi festar rätt sällan för tillfället, men festar vi gör vi det gärna tillsammans!

Parmiddagar?
Många på senaste tiden.

Vem har svårast för att möta den andras vänner?
Hmm.. ingen av oss längre.

Föräldrar?
I början var nog Gerard mer nervös, men inte längre.

Vem tycker bäst om barn?
Jag älskar barn, likaså Gerard.

Din partners intressen?
Oj, hm Gerards intressen är nog fotoll, att resa, umgås med vänner, ta en whiskey nu som då, haha mer kommer ja inte på.

Dina intressen?
Resa, skor, umgås med nära och kära - vänner och familj. Älskar barn, kanske inte ett intresse dock. Ligga på stranden kanske räknas som ett intresse nu på sommarn.

No comments:

Post a Comment