Wednesday, June 30, 2010

Tiden går så fort mina vänner. dagar som denna får mig att tänka på alla min nära och kära. vänner som familj. kom ihåg alla ni att jag älskar er så mycket. vi ska vara glada för den tid vi får vara tillsammans, det är en så kort stund. låt oss försöka göra det bästa av den tiden.
Krama gärna varandra en gång mer än en gång mindre, säg fina ord till varandra mer än mindre, le mer än mindre. älska varandra mer, alltid mer än mindre.



Fammo, ja saknar dig mer än nån någonsin kan ana.


2 comments:

  1. oh bebe!! ja älskar dig så mycket!!
    tusen kramar o pussar genom cyberrymden som landar på din kind o nos. tack för att du finns!

    ReplyDelete
  2. dom landade på kinden och nosen imorse.. gav mig mycket kraft för dagen :) ja älskar dig också min vän! tack för att du finns, och för att du är just den du är! <3

    ReplyDelete