Wednesday, June 16, 2010

ligger i sängen och ska lägga mig nu.. har varit jätte trött efter jobbet dom senaste dagarna.. även fast ja sovit ca 9h per natt.
tänkte sätta upp mer bilder från min födelsedag men har ju självklart glömt batteriet hos Jano där ja laddade batteriet. så ja får ta tag i det en annan dag.
min födelsedag var förresten helt underbar. vi åkte till hamnen och åt himmelsk mat på en ny restaurang. drack lite vin och en mojito slank också ner. sen fortsatte vi till italienska cafeterian, var ja fick min överraskningstårta som va så himla fin! tog tårtan med och åkte till våra vänner i mijas, miguel fyller nämligen år på samma dag som jag. där va bbq:n igång och bådas tårtor åts till efterrätt! avslutade kvällen runt 00.30 eftersom båda skulle jobba dagen efter. men som sagt, mer bilder kommer sen!

här en bild som ja lånar av Jano! jag och miguel!


No comments:

Post a Comment